Gezi

Karadeniz’e derin bir yolculuk -2-

Gönderi Zamanı: 22 Eylül 2015 06:39 Okunma Sayısı:914 Kategori: Gezi Köşe Yazıları Nail Geziyor

HUZUR VEREN ŞEHİR:  ORDU Konaklama için Samsun’dan ayrılıp Ordu’nun Fatsa ilçesine doğru hareket ediyoruz. Yol boyunca güneşin yeni bir güne kadar elveda dediği anlarda Karadeniz türküleri bize eşlik ediyor. Fatsa’da logosunda “beş yıldız” bulunan Yalçın Otel’e varıyoruz. Her ne kadar estetik bir d...

Karadeniz’e derin bir yolculuk -1-

Gönderi Zamanı: 20 Eylül 2015 22:12 Okunma Sayısı:995 Kategori: Gezi Köşe Yazıları Nail Geziyor

Uzun zamandan bu yana Doğu Karadeniz’e gidip, o güzelim havasını teneffüs etmeyi, yaylalarında cirit atmayı, dağlarını süsleyen o güzel yeşil örtüye dikkat kesilmeyi, insanıyla sohbet etmeyi, ovalarında yetişen çayından höpürdeterek içmeyi , derelerinden yükselen o hışımlı sese kulak vermeyi, ruhumu...

Hayallerinizi yakalayın…

Gönderi Zamanı: 2 Eylül 2012 09:10 Okunma Sayısı:695 Kategori: Benden Genel Gezi

İnsan hayalleriyle bir bütündür derler ya. Çok isabetli bir tespit. Bundan bir yıl önce okuduğum bir kitaptan esinlenerek yurt dışına çıkabilir miyim demeye başlamışım. Arada sırada aklıma gelip hayallerimi süsleyen bu düşünce bir anda önüme sunuldu. Hayallerimin çok daha üstünde gelen bu imkanı değ...

Bir Alanya hikayesi…

Gönderi Zamanı: 2 Ağustos 2011 12:43 Okunma Sayısı:940 Kategori: Gezi

Adına tatil mi demeli bilmiyorum. Ama emin olun tatil böyle olmaz. 20 Temmuz 2011 Çarşambayı  Perşembeye bağlayan gece çıktık yola.. Yanımda dört arkadaşla koyulduk Alanya yollarına… Çok geçmeden uyumuşum otobüs koltuğunda… Az sonra uyandım. Boynum tutulmuş. Uyku sersemliğiyle kalktım baktım etrafım...

Adına Piknik Dedik :)

Gönderi Zamanı: 27 Mayıs 2011 19:04 Okunma Sayısı:645 Kategori: Benden Gezi

Finallerin ilk haftasını bugün itibariyle tamamladık.  Önümüzde bir haftalık bir süreç daha var. Yani bir hafta sonra gelecek hafta bu gün son sınavımızı vererek sezonu kapıyoruz.. Çok çabuk geçiyor olsa gerek zaman daha dün gibi hatırlıyorum bu yılın başını.. Neyse bu konuya girmiyim geçn bu konuyu...