100 METRE ÖTEMİZE ROKET DÜŞTÜ

Gönderi Zamanı: 3 Şubat 2018 23:56 Okunma Sayısı:652 Kategori: Köşe Yazıları

A Haber Muhabiri ve Türkeli Gazetesi yazarı Nail Azbay’ın 100 metre ötesine Afrin’den fırlatılan roket isabet etti. Neler yaşandı? Nail Azbay’ın kaleminden okuyalım…

Zeytin Dalı Harekâtı’nda Mehmetçik terör yuvalarını peş peşe imha ediyor.

Terör örgütünün kırsal yapılanması her geçen gün darbe alıyor.

Terör örgütünün nefesini kesmiş durumdayız.

Onlar can çekişirken bir taraftan halkı korkutmak, sindirmek için ellerinden geleni yapıyorlar.

Acımadan namlularını sivil halka, masumlara çeviriyorlar.

Kilis’e ilk geldiğim akşam 400 yıllık tarihi Çalık Cami roketlerin hedefi olmuştu.

Akşam namazı için camiye gelen cemaatten iki kişi hayatını kaybetmişti.

İşte önceki akşam yine o caminin önünde kameran arkadaşım Yunus Üstündağ ile bulunuyorduk.

Aracımızı park edip birkaç adım atmıştık ki gökyüzünden şiddetli bir roketin tepemizden geçtiğine şahit olduk.

O sesi işitmemizden saniyeler sonra etrafta bir gümbürtü koptu.

Yanı başımızda bulunan polisler 100 metre ötemizde dumanların tüttüğü alana koşturmaya başladı.

ROKETLER KONUŞUYOR

Hemen olay yerine intikal ettik.

Sadece 100 metre ötemize fırlatın bu roket tarihi bir restorana isabet etti.

Bu restoran Kilis’in en hareketli meydanı olan Cumhuriyet Meydanı’nda yer alıyor.

Gün boyu vatandaşların yoğun bir şekilde bulunduğu bir nokta burası.

Aynı şekilde restoranda Kilis halkı tarafından çok sık tercih edilen bir nokta.

Çok şükür ki buraya isabet eden roket infilak etmedi.

Restoran da akşam saati olması nedeniyle yoğun değildi.

Bu saldırıda 4 vatandaşımız yaralandı.

Şunu da belirtelim.

Roketin düşmesinden sonra fırtına obüslerimiz tarafından terör yuvaları bombardımana tabi tutuldu.

VATANDAŞ KENETLENMİŞ

Tepemizden roketlerin geçtiği Kilis’te halkın nabzınıda tutuyoruz.

Bu olayın tanığı olan bir vatandaşımızla konuştuk.

Aynen şunları söyledi: “Ben doğduğumdan bu yana bu memlekette yaşıyorum. Burası benim memleketim. Buraya rokette atsalar, füzede atsalar ben buradan bir yere gitmem. Ne yaparlarsa yapsınlar biz buradayız. Allah’ın izniyle onların tamamını temizleyeceğiz. Bizi korkutmaya çalışıyorlar farkındayız. Fakat biz korkmuyoruz. Buradayız. Hiçbir yere de gitmeyeceğiz.”

HAFIZAMA KAZINDI

Burada tarihe tanık oluyoruz.

Abartmıyorum.

Gerçek manada bir tarih bahsettiğim.

Bir taraftan Mehmetçiğin cephedeki vaziyetine tanık oluyoruz.

Bir taraftan halkın nabzını tutuyoruz.

Diğer taraftan yanı başımıza fırlatılan roketleri şahit oluyoruz.

Bugün yaşadığım bu hadise hayatın ne kadar kıymetli olduğunu bana yeniden hatırlattı.

Tepemden geçen o roketin sesini sanırım hayatım boyunca unutmayacağım.

SANDIKLI’DAN 63 BİN BÜKME

Bunların dışında vatandaşın Mehmetçiğe olan desteği devam ediyor.

Bu güne kadar pek çok vatandaşımızın, bölge halkının Mehmetçiğe olan desteğini anlatmaya çalıştım.

Fakat kendi memleketim diye demiyorum.

Sandıklı ilçemizden gelen destek beni ziyadesiyle duygulandırdı.

Neden?

Anlatayım.

Sandıklı Belediyesi vatandaşa belediye hoparlöründen Mehmetçiğe destek olmak isteyenlerin bükme yapıp belediyeye getirebileceği yönünde bir ilan geçti.

Bu ilanı duyan vatandaşlar bütün işini kenara bıraktı.

Ve sadece bir günde tam 62 bin bükme yapılıp belediyeye ulaştırıldı.

Bu bükmeler Sandıklılı gazeteci Ali Bayar’ın da içerisinde bulunduğu iki minibüsle Kilis’e getirilerek askerli birlikler başta olmak üzere buradaki emniyet mensuplarına, gazetecilere ve vatandaşlara dağıtıldı.

HER ŞEY BİR DUA İÇİNDİ

Sandıklı Belediye Başkanı Mustafa Çöl ise duygularını şu sözlerle ifade etti: “Şükürler Olsun… Yüzlerde bir tebessüm, ağızlardan dökülen bir dua hepsi bunun içindi…Manevi olarak yanlarında olduğumuzun bir göstergesi olarak askerimize, polisimize savaş mağduru kardeşlerimize bir ikramdı, bir seferberlikti… 24 saatte 62.000 Adet kadim ilçemize has mercimekli bükmelerimiz yerlerine ulaştı…Ne olursa olsun güzel bir niyet ve bir dua oldu gayemiz…Bu birlik, beraberlik ve çalışmada bizlere destek olan tüm STK’lara, muhtarlarımıza, Sabahlara kadar fedakarca gözlerini yummadan çalışan Annelere, bacılara ve gönül veren herkese can-ı gönülden teşekkür ediyorum. Allah sizlerden ebediyen razı olsun… İyi ki varsınız…”

UŞAK’TAN KURBANLIK

Uşak Belediyesi ’de anlamlı bir etkinliğe imza attı.

Belediye adına Öncüpınar Sınır Kapısına gelen Uşak Aşçılar ve Pastacılar Derneği temsilcileri burada 3 kurbanlık adağını yerine getirdi.

Dernek Başkanı Fatih Demir şunları söyledi: “Biz daha evvel Cilvegözü Sınır Kapısı’nda 4 adağımızı bugünde burada 3 adağımızı yerine getiriyoruz. Allah Mehmetçiklerimizi korusun. Bu Zeytin Dalı Harekatı ülkemizi huzur ve bereket getirsin. Uşak Belediye adına buradayız. “ dedi

NOT: Burada olduğum sürece, gördüklerim, ve tanık olduklarımı anlatmaya devam edeceğim.